26 januari 2009

Händer inte så mycket...


Oj, vad fort en vecka går! Har jobbat hela förra veckan vilket syns i lönebeskedet :-) Känns skönt att inte behöva få så mycket från A-kassa. Fick tillbaka arbetsgivarintygen då de var fel ifyllda utav mina arbetsgivare! Att man aldrig kan lita på folk, jag förutsätter att de som jobbar med löner och liknande har fyllt i sådana intyg förut och vet hur man gör. Men man ska aldrig lita på någon utan måste kolla allt själv. Hoppas nu bara att jag får mina pengar i tid!

Sot och jag har vart hemma idag och jag har städat, diskat, vart ute på långpromenad och handlat:-) Full fart fast man inte jobbar, finns alltid saker att göra.

I helgen var vi iväg till Borås, Mölarps Kvarn, och tog en långpromenad med hundarna. Det är så fint där, med kvarnen och vattnet som forsar. Hundarna sprang på ängarna då det var tom på folk och fick rusa av sig efter att inte fått så många långpromenader under veckan. Björn har legat hemma med dålig rygg och nacke, han gick till läkaren i fredags och fick citodon så han kunde börja röra sig och sträcka ut. Idag är han mycket bättre och är på jobbet :-)


Hej hopp alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar