10 januari 2009

Lite Nytt...


Nu har även jag åkt på detta med att skapa en blogg :-) Men det känns lättare att göra så här än att hålla på med den andra sidan som var.

Här hemma är det snuvigt och sjukt...IGEN...jag blir aldrig riktigt frisk!

I torsdags när jag kom hem från jobbt kände jag mig lite krasslig och tog tempen. Det visade sig att jag hade 38 graders feber. Under natten så växlad jag från att frysa till att svettas som en gris. Idag skulle jag jobba men min chef skickade hem mig då jag inte är speciellt pigg! Kan oxå bero på att de inte vill bli smittade utav influensan om det nu är den som satt sig fast.


Hundarna mår bara fint! Sot har vart lite grinig från och till mot andra hundar men jag tror det hela har sin förklaring i att hon är skendräktig och bara allmänt sur :-)

Nu i Januari ska Sot och jag börja på en agilitykurs och Björn och Bazzil skall börja på en kurs i intro tävlingslydnad 1.

Ska bli otroligt spännande att se vad våra små ska kunna hitta på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar