11 januari 2009

Telefon & pengar tillbaka...


I början på december så beställde Björn en julklapp till mig på nätet. Efter att de 9 dagar som det skulle ta för oss att få julklappen hade gått så började vi försöka kontakta företaget i fråga.

Ni kanske alla kan gissa att det rör sig om Kameraexperten! Ingen telefon och ingen kontakt!

Vi mailade in en makulering utav ordern när vi upptäcker att vi inte är de enda som råkat utför detta och polisanmäler även företaget. Kontaktar vår bank som berättar att i och med att vi betalt med VISA kort så har vi stor chans att få tillbaka pengarna men inte förrän ca 30 dagar.

Vad göra...Björn ville ju ge mig en julklapp :-)

Så han fick plocka ut en telefon till mig på jobbet och har nu jobbat av den under 2 dagar mellan jul och nyår! Älskade fina Björn!!

Döm om vår förvåning när vi i fredags upptäcker att vi fått tillbaka våra pengar från kameraexperten! Kan ju nästan säga att telefonen vart gratis :-)


Just nu ligger jag i soffan och mår uselt! Har nog åkt på åretsinfluensa men hoppas att det inte ska ta för lång tid att bli frisk.


Hej hopp!


4 kommentarer:

  1. Stackars dig och bli sjuk igen !!!
    Krya på dig ...

    SvaraRadera
  2. Välkommen till bloggträsket! Det är alltid kul att läsa om er framfart!

    SvaraRadera
  3. Kul att hitta dig här...här har du en till som mår uselt, vinterkräksjukan. Urk, urk!

    SvaraRadera
  4. Jag går oxå omkring med ngt i kroppen .
    Tror nog lilla E tog med sig ngt från Storsta´n
    Krya på dig .

    Mamma

    SvaraRadera